ّبرایان تریسی کیست ؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

برایان تریسی به موفقیت رسیده است. از یک دردسرساز، در خانواده ای فقیر که برای پرداخت صورت حساب ها مشکل داشت، تا رئیس و مدیر عامل سه شرکت چند میلیون دلاری مستقر در سولانا بیچ، کالیفرنیا. یکی از این شرکت ها متعلق به خودش است و نامش به درستی است.

او اکنون به طور گسترده در سراسر اروپا و اقیانوس آرام، از طریق جنوب شرق آسیا و ایالات متحده آمریکا و کانادا سفر می کند. او در بیش از 80 کشور و در شش قاره جهان سفر و کار کرده است. او به چهار زبان مختلف صحبت می‌کند و پیامی ساده دارد. . . من معتقدم از طریق یادگیری و به کارگیری آموخته هایتان می توانید هر مشکلی را حل کنید، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید. و گواه این پیام مظهر دستاوردهای شرکتی اوست، زیرا او بیش از 40 کتاب تألیف کرده، بیش از 300 برنامه آموزشی ویدیویی و صوتی را ضبط کرده و سالانه بیش از 250000 مخاطب زنده را مربیگری می کند.

تحقیقات و آموزه های او بیش از 25 سال توسعه یافته است و به برخی از مؤثرترین ابزارهای یادگیری در جهان امروز تبدیل شده است. با عناوینی مانند «استراتژی های فروش پیشرفته»، «100 قانون مطلق شکست ناپذیر موفقیت در کسب و کار» و «21 راز موفقیت میلیونرهای خودساخته».

او همچنین یک مرد خانواده است که با عشق زندگی خود باربارا ازدواج کرده است و با هم صاحب چهار فرزند شده و در سن دیگو زندگی می کنند. زندگی او گواهی بر یک فلسفه شخصی از بی ظرافت، بیهوده و بی بهانه ای برای موفقیت بوده است. با تمام توقف ها و نگرش سخت کار کردن.

سال های اول
برایان در سال 1944 در ونکوور کانادا در طبقه‌ای به دنیا آمد که دغدغه‌های مالی دائمی داشت و صورت‌حساب‌هایی که پرداخت نمی‌شدند. پدرش نمی‌توانست کار معمولی انجام دهد، بنابراین او و سه برادرش عادت داشتند با لباس‌های خیریه زندگی کنند و از تجملات کمی برخوردار باشند.

پدر و مادرش شهروندانی سرسخت و با اخلاق بالا بودند، اما در عین حال یک مانترا را به زبان می آوردند. . . "ما نمی توانیم آن را بپردازیم، ما پول نداریم" و بنابراین آنها در طول سال ها مبارزه کردند. بنابراین، از زمانی که برایان به یاد می‌آورد، همیشه کنجکاوی داشت که بداند چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار هستند و در عین حال، در باتلاق نگرانی‌های مالی به سر می‌برند.

او زود مدرسه را رها کرد و زندگی جوانی را با کار سخت و سخت آغاز کرد. تا اینکه در 20 سالگی شروع به سفر کرد.
برایان اغلب در مورد این واقعیت صحبت می کند که "مردم همان چیزی می شوند که بیشتر اوقات به آن فکر می کنند". و همچنین، او از مطالعاتی صحبت می کند که ثابت کرده اند - مولتی میلیونرها بیشتر در مورد استقلال مالی مدیتیشن می کنند.

سفر در سراسر جهان
در 20 سالگی، برایان به اندازه کافی کم زندگی کرده بود و شروع به سفر کرد. او ماشین خود را از کانادا خارج کرد و سپس در آمریکای شمالی گشت و گذار کرد، قبل از اینکه کشتی را به انگلستان برساند.

از آنجا او از فرانسه و اسپانیا و به جبل الطارق با دوچرخه رفت. سفر او هشت سال به طول انجامید و او را در مناطقی مانند صحرای صحرا، با دوستانی که تجربه نزدیک به مرگ را در مناظر خشن داشت، برد.

با جان سالم به در بردن از خطرات و ماجراجویی های فراوان، زندگی او شکل گرفت و در کنار دکتر آلبرت شیوایتزر معروف در آفریقای جنوبی به کار مشغول شد. او همچنین در رشته شوتوکان کاراته تمرین کرد و کمربند مشکی را کسب کرد.
پس از دو سال زندگی در ژوهانسبورگ، او را ترک کرد و به سفرهای بیشتری رفت. او مدت کوتاهی در لندن کار کرد و سپس در مناطقی از اروپا و خاورمیانه به تور پرداخت. سرانجام از هند خارج شد و به مالزی، سنگاپور رفت و دوباره به مدت دو سال در تایلند مستقر شد.

سابقه کار او تاکنون او را در بیش از 80 کشور در سراسر جهان پیدا کرده است.

بدون بهانه فلسفه
شاید درک فلسفه برایان تریسی برای برخی دشوار باشد، اما او نمونه‌ای است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و ارتباط گسترده‌ای با نتایج فوق‌العاده موفقی به دست آورده است. . . "بخوان، گوش کن، پیوسته یاد بگیر و رشد کن. اگر واقعاً بخواهی، می‌توانی هر چیزی را یاد بگیری." و به مدت 50 سال، او این کار را انجام داده است. او روزی سه ساعت مطالعه می کند و بین 6000 تا 7000 کتاب به پایان رسانده است. او می گوید: "هرگز اجازه ندهید ماشین شما حرکت کند، بدون اینکه چیزی یاد بگیرید. هر کتاب و سمیناری که تصور کنید به صورت صوتی در دسترس است."
فلسفه او زمانی به ذهنش رسید که برای مدت طولانی ولگرد بود و تصور می کرد زندگی نتیجه شرایط بیرونی است، خارج از کنترل خودش. اما او از خواب بیدار شد و متوجه شد که مسئول زندگی خودش است. این به او بستگی داشت که فعالانه به دنبال پاسخ باشد، و او تنها کسی بود که می توانست در مورد آن کاری انجام دهد. او بعداً در زندگی خود به نوشتن شگفت انگیزترین کتاب پرداخت که هزاران نفر را متحول کرد: با عنوان "بدون بهانه".

سفر توسعه شخصی
وقتی بالاخره از خواب بیدار شد و فهمید، او تنها کسی بود که می‌توانست خود را موفق یا شکست بخورد، کار فروش را شروع کرد. هر چند به طور تصادفی: او در اطراف لبه ها کمی خشن بود. اما پس از پرسش از سایر فروشندگان موفق و مطالعه زیاد، او شروع به هدف گذاری و رسیدن به آن اهداف کرد. یکی از این اهداف تبدیل شدن به موفق ترین فروشنده بود و او با تمام وجود آن را دنبال کرد. او تمام آنچه را که می‌توانست آموخت و راه‌های زیادی را برای نزدیک شدن به فروش امتحان کرد، تا اینکه «مدیر شماره یک فروش» شد. پس از تسلط بر فروش، به سمت مشاغل بزرگتر و بهتر رفت: توسعه املاک، تئوری کسب و کار، بازاریابی. به هر چه دستش می داد - عالی بود. او آن صنایع را مطالعه کرد و در بسیاری از زمینه ها متخصص شد. در نهایت به مقام مدیر عملیات یک شرکت توسعه ۲۶۵ میلیون دلاری دست یافت.

اهداف والای او باعث شد که او وظایف مشاوری در سطح بالایی را انجام دهد، که معادل چندین میلیارد دلار به علاوه شرکت‌ها، مسئول برنامه‌ریزی استراتژیک و توسعه سازمانی بودند.

در طول 30 سال گذشته، او آموخته های خود را جمع آوری کرده و برای ساختن سیستم های بتنی و ضد خطا کار کرده است که بسیاری از افراد دیگر را به موفقیت های خود هدایت می کند. او اشتیاق دارد که این اطلاعات را به کسانی که آموزش پذیر هستند و می خواهند از آموخته هایش رشد کنند، منتقل کند. از طریق آزمون‌ها و خطاهایش، و کار سخت قدیمی، او به سفیر موفقیت تبدیل شده است.

او برای رسیدن به خواسته های خود و انتقال این اطلاعات، دانشگاهی به نام دانشگاه خود را توسعه داد. . . برایان تریسی بین المللی، در سن دیگو، کالیفرنیا.

یادگیری از بهترین ها
برایان متعهد شد که از اوایل دهه 20 خود به عنوان یک یادگیرنده مادام العمر تبدیل شود، زیرا شروع به خواندن تمام آثار کلاسیک مانند ناپلئون هیل، کلود بریستول، اورسون سوئت مارسدن و دیگران کرد. او خواننده ای مشتاق بود (و هنوز هم هست) و تا به امروز بیش از 7000 کتاب زیر کمربند خود گذاشته است!

او به طور مداوم و از بسیاری از موضوعات گسترده می خواند. هر چیزی از تربیت کودکان تا تاریخ جهان، اقتصاد تا فیکولوژی. علایق شخصی او عامل محدود کننده ای نبود. در سال 1981، او تصمیم گرفت تمام آموخته های خود را در یک سیستم جامع از خودیاری برای موفقیت جمع آوری کند، و خرد و تجربیات خود را در جهان منتشر کند تا همه از آن یاد بگیرند و رشد کنند. او گفت "او در سمینارهای زیادی شرکت کرده بود که به سادگی پر از کرک بودند" و تصمیم گرفت چیزی با کیفیت بسیار بالاتر خلق کند.

وضوح و تفکر مثبت
او بر مجموعه‌ای از اصول می‌ایستد که شامل «مسئولیت پذیری در قبال احساساتتان است. آنها در واقع می توانند کنترل شوند. و همچنین، «اینکه باید در مورد اهدافی که برای خود تعیین می‌کنید شفاف باشید. اجازه ندهید احساسات شما قضاوت های شما را تحت الشعاع قرار دهد، یا افکار منفی عجولانه شما را وادار کند که برای دستیابی به موفقیت بد رفتار کنید.

او می گوید که "احساسات منفی باعث می شود مغز شما خاموش شود - و نتیجه آن، قضاوت ضعیف و تصمیم گیری بد است." ما باید مثبت بمانیم. درک شفاف، خودآگاه و هم سطحی را در خود پرورش دهید و مسئولیت تصمیم گیری برای تفسیر دنیای خود را در یک نور مثبت به عهده بگیرید.

نکات برجسته شغلی
رویکرد پویای او به یادگیری بر بیش از 5000000 نفر در سراسر ایالات متحده آمریکا، کانادا و 55 کشور دیگر در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. او موضوعات گسترده ای از اقتصاد، توسعه شخصی و تاریخ و فلسفه کسب و کار مطالعه کرده است و در بسیاری از زمینه ها متخصص شده است.

او با یادگیری پرشور خود به عنوان سخنران اصلی و ون سمینار، سالانه به جمعیت 250000 نفری دعوت شده است. او همچنین مشاور تجاری و اجرایی بیش از 1000 شرکت در سراسر جهان بوده است. او در مورد موضوعاتی مانند فروش و بازاریابی صحبت می کند. عزت نفس و تعیین هدف، و چگونگی ایجاد تغییرات روانی که باعث موفقیت فوری و طولانی مدت می شود.

او مدیر عامل شرکت خود، برایان تریسی اینترنشنال است، که در آن افراد و شرکت ها را به طور مداوم با تمرکز بر دستیابی به اهداف شخصی و همچنین تجاری، سریع و کارآمد آموزش و توسعه می دهد. نتایج تمرینات او به 1000 نفر کمک می کند تا در زمان رکورد به اهداف خود برسند.

او همچنین یک نویسنده معتبر بیش از 45 کتاب است که به ده ها زبان ترجمه شده است.

دستاوردها
بسیاری از کتاب‌های تالیفی یا مشترک او شامل عناوینی مانند «حداکثر دستاوردها، آن قورباغه بخورید، قدرت زمان، از جمله اهداف و 100 قانون مطلقاً شکست ناپذیر موفقیت تجاری» هستند و در سطح جهانی موفق هستند. این عناوین و عناوین دیگر به بسیاری از زبان ها ترجمه شده اند.

او بیش از 300 کیت آموزشی صوتی و تصویری، از جمله کتاب پرفروش جهانی "روانشناسی موفقیت" تولید کرده است. او یک دانشگاه خارق العاده ایجاد کرده است که هر سال تعداد زیادی از افراد را آموزش می دهد و "راهی به سوی آزادی مالی" را برای هر کسی که مایل به یادگیری است هموار می کند.

او یک مرد خانواده خوشبخت است و به همراه همسرش باربارا در حال تربیت 4 فرزند هستند.

خلاصه
برایان تریسی یک "عمومی موفقیت تجاری" است، نمونه ای از آنچه می توان به دست آورد. و یکی از سخنرانان کنفرانس بسیار مورد توجه.

ثروت دانش و خرد او در طول سالیان متمادی توسعه یافته است. از ابتدا فروتن - بزرگ شدن در خانواده ای فقیر تا یک رهبر جهانی. برایان «راهی را برای یادگیری پیموده است» که افراد بی‌شماری جرأت قدم گذاشتن در آن را ندارند. و در طول مسیر خود انبوهی از پیروان تشنه یادگیری و موفقیت خود را ایجاد کرده است.

فلسفه ساده او این است که . . . "از طریق یادگیری و به کارگیری آن یادگیری - شما می توانید هر مشکلی را حل کنید، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید دست یابید." کتاب‌های بسیار و صدها مربی صوتی/تصویری او حقیقت آن را تحسین می‌کنند و امروزه در سراسر جهان یافت می‌شوند.

او از مانترا اجتناب می کند. . . "ما نمی توانیم آن را بپردازیم، ما نمی توانیم آن را بپردازیم" و در را به روی باز می کند. . . "بهانه ای وجود ندارد! شما می توانید بهتر از این انجام دهید... این افکار منفی و احساسات کنترل نشده را از خود دور کنید - و یاد بگیرید، رشد کنید، و اعمال کنید - با تصمیم گیری عمدی برای تفسیر دنیای خود به شیوه ای مثبت."

برایان هرگز هر روز چیزهای جدیدی یاد نمی گیرد، زیرا متوجه می شود که یک عمر یادگیری شما را در جمع بزرگانی قرار می دهد که قبلاً این راه را سپری کرده اند.

https://topresultsacademy.com/authors/brian-tracy/biography/





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: